Ny blogg, nya tider

Jahapp då sitter man här igen med en ny blogg och en ny design som ska fixas. Får väl be sanna fixa designen igen så jag slipper eftersom att jag är så jävla lat! ;> Sitter och kollar på The Big Bang Theory just nu i väntan på att Family Guy ska börja. Idag har det inte hänt speciellt mycket, försov mig från våran "hemliga utflykt" men klassen så jag har bara varit hemma och sen mött mamma i centrum för att fixa mitt leg och bankkort. Inatt är det sjätte matchen mellan Detroit och Pittsburgh och de röda vingarna kan ju avgöra så då måste man sitta uppe och kolla :D Imorrn är det skolavslutning och börjar 8.30 för att se på filmen klassresan till Idre och sen ha avslutningen. Sen är det bal på kvällen, lägger ut bilder på balkläderna sen för jag orkar inte resa mig, gå 2 meter och hämta sladden till mobilen (:

Kommentarer

Skriv något sött om det här inlägget:

Vad heter du?:
Kom ihåg dig själv?

Din e-mail: (visas inte)

Din söta hemsidas/bloggs adress:

Vad var det du nu du ville säga?:

Trackback