Sömnig

Så, nu har jag och tobbe gått och lagt oss till rätta för att sova, egentligen skulle vi dela på en dubbel säng men kände att det skulle vara skönare att få ett eget rum så jag sover i bäddsoffan. Idag och ikväll har det inte hänt speciellt mycket, åkte till Barkaby och handlade golfskor och nya koss hörlurar med mamma. Sen släppte hon mig i Sollentuna och jag och Tobbe åkte iväg mot landet. Här på landet (som ligger 1 mil norr om Hallstavik) så hade det regnat 35 mm sen igår kväll så det var hyffsat blött kan man säga. Så vi har bara suttit inne och kollat på film hela kvällen, vi får hoppas på bättre väder imorrn.. Men nu ska jag se om det är något bra på TV innan jag somnar, skriver mer imorgon typ, hare gott!

Kommentarer

Skriv något sött om det här inlägget:

Vad heter du?:
Kom ihåg dig själv?

Din e-mail: (visas inte)

Din söta hemsidas/bloggs adress:

Vad var det du nu du ville säga?:

Trackback