Studentfest

Ja igår  var det ju bal och var ute på eftersfest sen så  jag kom hem rätt sent så imorse var jag rätt mör i huvudet och i kroppen. Idag så var jag hos kusinen på studentfest eller ja fest och fest, släktfest typ eftersmo han skulle på skiva sen. Vi chillade där och käkade god mat, lagom start på sommarlovet. Just nu ligger jag och zappar på alla canal+ kanaler i sängen men det är ju bara massa skit på tv. Imorrn vet jag itne om jag skriver för jag ska vara med micke hela dagen och sen ska vi iväg på fest eller något tror jag. Måste börja packa inför landet på söndag också, jag och kusinen åker upp ensamma eftersom han har körkort. Så nästa vecka blir det en chill vecka där och på torsdagen så kommer hela tjocka släkten upp, förmodligen micke också så det blir najs!

Ere fest så ere!

Bild från balen, haha man måste ju bjuda på sig själv

Kommentarer

Skriv något sött om det här inlägget:

Vad heter du?:
Kom ihåg dig själv?

Din e-mail: (visas inte)

Din söta hemsidas/bloggs adress:

Vad var det du nu du ville säga?:

Trackback