Uppe tidigt

Ja jag vet inte riktigt varför jag vaknade vid 10.30 men jag tycker iallafall att det var väldigt tidigt och är fortfarande trött, men varit uppe för länge för att kunna somna om nu.. Kollade precis på ett repotage från DreamHack Summer som burit av stapeln, man måste ju bara älska hur folk som inte är intresserade av datorer ska förklara något för andra som inte heller är intresserande av datorer, jag citerar TV4 Studions kärring:

"- För alla er som satt och kliade er i huvudet nu och inte har en aning om vad ett LAN är så är det ungefär ett lokalt nätverk där man kopplar ihop alla datorer i varandra"

Haha fan vad jag garvade. Men nu så ska jag snart gå upp och börja packa eftersom att jag åker till landet i eftermiddag med kusinen och dessförinnan ska jag åka till Barkaby och köpa golf skor och kläder. Ha det bra så skriver jag när jag har kommit till landet.

Kommentarer

Skriv något sött om det här inlägget:

Vad heter du?:
Kom ihåg dig själv?

Din e-mail: (visas inte)

Din söta hemsidas/bloggs adress:

Vad var det du nu du ville säga?:

Trackback