Ursäkta

Ursäkta för den dåliga uppdateringen men har inte orkat sitta vid datorn idag faktiskt. Idag så drog jag och Tobbe till Hallstavik och spelade en 18-hålsrunda golf, hur det gick behöver jag inte ens skriva men om vi säger så här så kan det inte gå annat än bättre nästa gång. Efter det så åkte vi hem och då var det lagom tid för Sverige - Vitryssland och käk. Sen somnade jag i soffan och vaknade för 20 minuter sen. Så jag lär ha ganska svårt att somna ikväll om jag inte somnar nu på direkten. Som sagt kul att det är så mycket folk som läser, tyckte det var lite dåligt med diskussion på det förra inlägget men men, det är som det är. Nu ska jag kolla om det är något på TV innan jag försöker somna, kanske börjar pilla på en ny blogg header som jag ska hålla på med ett tag för att få den super snygg. Auf wiedersein!

Kommentarer

Skriv något sött om det här inlägget:

Vad heter du?:
Kom ihåg dig själv?

Din e-mail: (visas inte)

Din söta hemsidas/bloggs adress:

Vad var det du nu du ville säga?:

Trackback